sisli escort mecidiyekoy escort taksim escort istanbul escort maslak escort umraniye escort atakoy escort besiktas escort bakirkoy escort beylikduzu escort atasehir escort kadikoy escort bishkek escorts tuzla escort bagcilar escort beykoz escort turbanli escort kartal escort maltepe escort bebek escort levent escort pendik escort escort bayan istanbul escort sisli escort taksim escort sisli escort istanbul escort umraniye escort erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop deneme bonusu deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler deneme bonusu deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler
istanbul escort sisli escort beylikduzu escort taksim escort ortakoy escort besiktas escort bebek escort mecidiyekoy escort umraniye escort atakoy escort bakirkoy escort atasehir escort kadikoy escort bishkek escorts Otevřené řízení nadlimitní

Otevřené řízení nadlimitní

"Sacotlaková kanalizační cisterna“

Předmětem této zakázky je dodávka sacotlakového cisternového vozu pro zajištění možného čištění kanalizačních tras. Cisternový vůz musí být určen k provozu jak po pozemních komunikacích, tak i v terénu.

Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího účastníka 9 253 000,- Kč bez DPH.

Zadávací řízení bylo administrováno v únoru až červnu 2020.

Zadavatel: VAK Trutnov

 

 

 

Plně elektrický vstřikovací lis

Předmětem této veřejné zakázky je nákup plně elektrického vstřikovacího lisu.

Předpokládané náklady 7 800 000,- Kč bez DPH.

Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího účastníka 5 560 000,- Kč bez DPH.

Projekt byl spolufinancován ze zdrojů Ministerstva průmyslu a obchodu prostřednictvím Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, Úspory energie, III. výzva Registrační číslo projektu: CZ.01.3.10/0.0/0.0/17_101/0014079.


Zadávací řízení bylo administrováno od listopadu 2018 do února 2019.

STILMATs.r.o.

 

 

 

„Elektronizace agend Městského úřadu Hlinsko"

Část 1: Dodávka a zavedení elektronizovaných agend je specifikovaných zadávací dokumentací. Jedná se o následující agendy:

•              Usnesení Rady, Zastupitelstva a jejich poradních orgánů

•              Elektronické formuláře

•              Portál občana

•              Místní poplatky

•              Docházková a mzdová agenda

•              Městská policie

Předmětem plnění jsou i služby k zajištění celkového životního cyklu informačního systému v prostředí zadavatele v podobě služeb technické podpory a rozvoje informačního systému.

Součástí předmětu plnění jsou dále služby a práce dodavatele s dodávkou přímo související a nezbytné k řádnému uvedení předmětu plnění do provozu.

Část 2: Předmětem plnění je dodávka zařízení spočívající v elektronické úřední desce a její instalace do prostředí zadavatele.

Předpokládaná cena: do 7 640 948,- Kč

Celková konečná cena zakázky 7 283 354,- Kč

Zakázka byla administrována v období květen 2018 - srpen 2018

Zadavatel: Město Hlinsko

 

 

 

„Revitalizace Žehuňského rybníka"- odvoz a likvidace sedimentu

Předmětem této veřejné zakázky je likvidace cca 500 tis. m3 sedimentu získaného odbahněním Žehuňského rybníka - největšího rybníka Středočeského kraje a devátého největšího v České republice. Vytěžený sediment bude ukládán do odvodňovacích lagun (do výšky až 6 m), kde dojde k jeho postupnému odvodnění; zadavatel vybuduje mezideponie ve dvou lokalitách. Kvalita sedimentu bude průběžně prověřována.

Předpokládané náklady 110 000 000,- Kč bez DPH.

Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího účastníka 53 986 383,- Kč bez DPH.

Projekt byl spolufinancován Evropskou unií, prostřednictvím Operačního programu životní prostředí.


Zadávací řízení bylo administrováno v období duben-srpen 2017.

Zadavatel: Kinsky dal Borgo

Dodávka celotělového víceřezného spirálního CT pro Městskou nemocnici, a.s. Dvůr Králové nad Labem - výběr dodavatele

Objem prací cca 9,6 milionů Kč

Termín září 2008                                                                              Investor: Městská nemocnice, a.s.

Kontaktní osoba: Ing. Miroslav Vávra, CSc.

telefon: 499 621 571

 

Dodávka interiéru společenského centra Trutnova - výběr dodavatele

Objem prací cca 8 milionů Kč

Termín leden 2010 - květen 2010                                                                             Investor: Město Trutnov

Kontaktní osoba: Mgr. Ivan Adamec

telefon: 499 803 371

 

Sportovní areál Bavlna v Hradci Králové - výběr zhotovitele

Objem prací cca 130 milionů Kč

Termín červen 2010 - září 2010                                                      Investor: Statutární město Hradec Králové

Kontaktní osoba: Ing. Otakar Divíšek

telefon: Ing. Valentýn Avramov 731 131 161

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace